tisdag 6 augusti 2013

En regnig dag...

Kevin åkte till sin pappa i dag med.Han vart tydligen osams med en tjej i går och hon sa att hon aldrig ville se honom mera.Ja sa till Kevin att det lägger sig snart ska du se,låt det vara några dagar så är det glömt.
Hoppas jag att det är i alla fall :P Så vi körde han till Tony och jag och Simon körde vidare till mamma och pappa. Hade tänkt att jag skulle tvätta bilen :))) Försökte ju det förra veckan och då började de att regna.
Och tro det eller ej så började det att droppa så fort vi komma ditt ;(  Men sen så vart det bra väder
så jag kunde dammsuga och tvätta ur den både på in sidan och ut sidan.
Herre gud vad skitig den var där barnen brukar sitta helst där Simon sitter.Fick inte bort allt men
det ser bättre ut.Vi åkte hemåt och Simon ville ut och röra på sig innan vi åkte hem.
Eftersom det regnat halva dagen.Så vi åkte till en lekpark på sakllberget en helt okej lekplats.
Eftersom det var bara jag och Simon hemma vart de lite enkel middag soppa. Jag åt ärtsoppa armens och Simon åt köttsoppa.Netto hade för 12 kr st bra pris,Mange fick frys mat :)))
Tänkte bara ta det lite lugnt denna vecka och bara vara innan jag börjar jobba igen nästa vecka.

// Laila


Simon är på myr jakt,han ska alltid leta efter myror :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...