fredag 16 augusti 2013

Em spenderades med trevliga vänner...

Som sagt på em hade jag och barnen en mycket trevlig dejt med tjejerna Lindström :)))
Alltid lika trevligt att få vara med dom.Vi åkte först till lögarängen för att leka där men där verkade inte barnen trivas.Så vi åkte till björnön i stället,det var så att det kom ett gäng grabbar som hade svensexa
och vi ville inte alls vara med :))) Men här trivdes barnen mycket bättre,och det är ju forståligt.
Vilken natur det är här,Mälaren och skogen lekplats och öppna fält att springa på.
Vi spenderade säker en 2 timmar där,tittade inte på klockan när vi kom :)
Madde och jag bestämde att vi ska försöka att träffas 1 gång i månaden.Hela familjen även våra men :))
Dom kan ju också behöva lite frisk luft dom är ju instängda hela dagarna.
Nu på kvällen så har Kevin gott till kompisar och Simon var ut en stund med en kompis ca 40 min sen 
kom han in.Han hade väl lekt färdigt för idag :))) Skönt att få bara vara och sitta och prata med sin kära vän.
Får se vad helgen har att ge,skulle behöva sy lite.Har ju lovat Madde att jag ska sy en kudde till henne.
Skulle ju inte bli så fint i helgen så då kan jag ju passa på och sy lite.Har ju kvar till Jossan och Simon med.
Kanske vi åker och hälsar på dom och tittar på deras nya lägenhet.

// Laila    

 lögarängen

 detta är en fin lekplats som är byggt i trä
 och nu har vi kommit till björnön,detta är ett badställe och lite allt i alla o :)
 fin restaurang med mat och glas
 att dessa två blir 11 nu i höst,kan jag ju inte riktigt förstå eftersom jag inte 
har blivit en dag äldre ;)
 Kevin Simon,Sara o Sofie
så vackert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...