lördag 17 augusti 2013

Älskar när vi bara har en lugn lördag...

I morse kom Kevin in vid halv 5 på morgonen,-mamma jag kan inte sova får jag gå upp.Mmmmm nej lilla gubben gå och sov.Sen kom han igen srax efter 5 men sen måste han ha somnat om.
Själv vaknade jag strax för 9 och gick upp,älskar att kunna få lite egen tid vid Tv:n på morgonen.
Väckte Kevin vid 9.20 han skulle åka och titta på fotbollens dag,han hade flera kompisar som skulle spela.
Så han åt frukost och sen körde jag honom ditt.När jag kom hem så hade resten av familjen vaknat till liv :)))
Och då var kl 10.15 Zzzzzz vissa tycker om att sova här hemma ;) 
Simon har lekt med sina kompisari några timmar,sen ville han komma in.Har äntligen lämnat tillbaka lilla systers cykel som jag lånade i februari. Det är inga växlar på den så det vart så tugnt att cykla på den.
Där jag jobbar har vi så många backar upp och ner så man är tvungen att ha minst 3 växlar.
Ska fixa till mina växlar nu så jag kan börja cykla.
Har sytt lite i dag,men det vart inte det jag skulle sy :))) Det vart ett hårband!!!
Till Sara som fyller år snart,passade jätte fint till tunikan som jag köpte i Rättvik.Skulle bara prova
men det vart ju jätte bra och snygg vart den.Ska sy en till mig med tror jag.
Är lite hungrig Mange håller på och gör lite mat till oss,har sådan tur att jag har min älskade man 


// Laila 

i går vid björnön,man ser att det glittrar på vattnet :)
så vackert...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...