söndag 28 juli 2013

Söndag och sluet av veckan...

I dag jobbade jag sista dagen på jobbet så nu har jag 2 veckor SEMESTER .
Och det vart ju katastrof den sista dagen,för lite folk och folk som inte kom alls ;(
Kom ut jätte sent på jobb och då kommer man helt fel i tid.Skulle ha slutat kl 11 men var inte hemma för en vid 12.30Kunde ju inte bara gå hem när jag inte hade fått ut alla jobb,men jag kan ju säga att det är skönt
att inte behöva gå ditt i morgon.
Väl hemma gick och och villade en stund,jag blir helt slut när det blir så här nu.
Åt lite och sen ville Simon visa vad han önskade sig när han fyller år nu i september.
Och det är typ allt :))) Mammas lilla skit.Nu är han ute och leker och Kevin leker med sin kompis.
Dom är ute och sparkar lite eller kollar runt i området som dom säger ha ha ha så kul att höra dom prata.

// Laila  




2 kommentarer:

  1. Åh vad sköööönt Laila!!!! Ha en underbar ledighet! Kanske kan hitta på nåt nån dag :~}. Kramar <3 Madeleine

    SvaraRadera
  2. ja gärna måste ha något varje dag,så mer en gärna kram <3

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...