söndag 28 juli 2013

I går lördag...

Var jag och lilla syster Carola med barnen till Hallstahammar och Åsby.Det är en mysig liten tripp som ligger ca 2 mil från Västerås.Det finns lite djur som man kan titta på och man får gå in och klappa kaninerna :) 
Vilket är ju så roligt,tycker lilla Julia så vi hade lite svårt att få med henne när vi skulle gå in i affären.
Inne där finns det inredning och blommor,det är så mysigt inrett där inne.
Vi fikade och tittade på alla fina saker,men jag hittade inget som jag ville ha eller behövde just nu.
Eller jo jag köpte ju en jätte fin rosa tyg väska,som jag hade tänkt ha bad kläder i.
Efter det så åkte vi hem och lekte lite en lekpark,men tiden går fort och jag skulle jobba kväll.
Körde hem Carola och Julia,åkte och handla lite lördags godis till barnen.Hem och lämnade sakerna och sen ner till Mange.Simon skulle vara den sista tiden hos Mange på sitt jobb och det var ju så kul tyckte Simon.
Och han hade varit så duktig :)))

// Laila

 i denna fina byggnad kan man köpa jätte fin kött och lite annat smått och gott

 kaninen hoppade in i sitt hus
 så vackert och ro givande,om man kunde ha något sådant hemma
bland blommorna som man kan köpa så har dom dekorerat så fint













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...