onsdag 24 juli 2013

Lite bad på em...

Vi åkte till plaskdammen i dag med och inte fick med Kevin inte.Vi vart osams på köpet ;( Så tråkigt att behöva bråka på honom hela tiden.Han vill bara vara med kompisar eller sitta vid datorn eller sitt Playstation.
Men jag och Simon åkte i väg i alla fall,vi vart borta 1½ timme.Och jag mitt lilla huvud satt rakt i solen ;( 
Så nu är jag rätt mör i huvudet,det fanns ju skugga men inte tänkte jag på att sätta mig där.
Jag hade ju solglasögonen på mig ju :))) Så tokigt man kan göra i bland.
När vi kom hem så hade Kevin lugnat ner sig och vi blev sams igen :)) Finns det något härligare en när ens barn säger mamma jag älskar dig.Då smälter hjärtat och man vill bara krama så hårt man kan och så säger man jag älskar dig med.Och ett leende kommer fram på läpparna :)) Ja det är livet det

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...