fredag 19 juli 2013

I bland går tiden väldigt fort...

I dag åkte Kevin till sin pappa,men han var väl inte så där jätte nöjd.Hanns pappa skulle hålla på med sin bil och det tyckte Kevin skulle bli för tråkigt.Man får ju hoppas att han inte har hållit på hela dagen i alla fall.
I dag var jag och Simon ner och lunchade med Mange,gick och tittade lite nere vid centrum.Vi har ju faktiskt en riktigt fin stad ju :))) Vi åt på Mc-Donalds,innan så lekte Simon och tvättade fötterna i svartån.
Sen åkte vi hem,för vi trodde ju att kusin Markus skulle komma över någon timme.
Men det skulle han inte,dom skulle göra något annat i stället.Och det var ju inte alls någe roligt tyckte Simon.
Så vi åkte till en lekplats i Irsta :) Där lekte han i 1 timme,sen får vi till Max och tog en glass eller Simon gjorde och jag tog hallon vanilj paj med glass har ni inte ätit den så gör det.
Den är ju så ljuvligt god.När vi en då var i krokarna vid brödet och fiskarna så kunde vi ju en då åka in en sväng.Simon hittade en bil matta som han ville ha och jag hittade lite kläder till Julia.

När vi kom hem så hade Mange redan hunnit komma hem från jobbet :))) Och i kväll så ska jag åka och hämta Kevin i från skultuna.

// Laila


 Svartån
 en liten lekpark i centrum,kul för barnen
mamma ta ett kort när jag sitter uppe på björnen :)
 undersöker vattnet lite
 Västerås slott i sin fin glans
 lekplatsen som vi hamnade på i Irsta

 god glass på Max och vist vart det lite hoppande också :)
och hallon vanilj pajen den godaste pajen jag ätit på länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...