lördag 20 juli 2013

Hemma dag...

I dag vart det en hemma dag,Simon har lekt från kl 12 till 19.Då fick jag ta in honom,då började de bli för mycket för honom.Men han har lekt så bra hela tiden,så nöjd att det gott så bra.Kevin åkte i väg med sin pappa vid 16,dom skulle titta på race.Och jag har sytt vimplar till lilla Julia,Carola villa ha en ny vimpel :)))
Jag jag satte i gång nu fattas bara kantband,det var bara en sån liten bit så det räckte inte.
Mange har hållit på och pulat med Simons hus bygge som han håller på med.
Han gör ett hus med små trä pinnar,man kan ta loss tacket och allt.Ska lägga ut en bild när den är klar.

I morgon jobbar jag kväll :/ usch vill inte alls jobba i morgon.Men jag har 4 pass kvar sen går jag på 
SEMESTER yey :))) Får se om kan kan göra något jag och barnen.Fick ju inte den bästa lönen nu jag varit sjukskriven.Hade hoppats på att kunna åka upp till Rättvik över en natt och sova i tält.
Beror på om jag hinner få dom få futtiga pengarna från försäkringskassan.
Annars får vi hitta på gratis saker här i närheten och det finns faktiskt ganska så mycket att göra.
Bara googla lite så hittar man vad som finns att göra i Västmanland.Man får vara lite påhittig bara.   

// Laila

en bild på svartån och stadshuset,där sitter också en klocka som låter alla hela timmar.
Mycket fint klockspel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...