tisdag 30 juli 2013

En tråkig regn dag...

I dag var det mulet ute,men jag trodde att vi skulle hinna städa ur bilen och tvätta av den.
Så jag sa till barnen att vi skulle åka till mormor och morfar.
Men innan vi kom ditt så börja första droppen att falla ;( Så inte vart det någon städning
Bilen skulle verkligen må bra av att få en städning :))) Ligger flaskor och papper och lite annat smått och gott.
På torsdag ska vi åka till Rättvik,åker redan på morgonen.Sen sover vi hos mamma och pappa
Det blir bara 1 natt men det räcker,vill så gärna att barnen ska få åka i vägg något innan jag börjar jobba.
Ringde försäkringskassan skulle bara höra om dom börjat med mina papper.
Och det hade dom ju såklart inte gjort och så är det varje gång när jag har med dom att göra.
Det har gott 2 veckor redan och hon sa vi har ju 30 dagar på oss.Så du menar att jag kan få vänta 15 dagar
till innan jag får pengar.Ja om det vill sig så illa,vi har sådan stor påtryckning.
Men ja ja ja JA så är det jämt.Bara vänta snällt och det är inte lite pengar som jag ska ha,så vad ska man göra utav räkningarna så länge ;( Usch jag orkar inte tänka på det.

Hoppas att det blir bättre väder i morgon så jag kanske kan städa ut bilen här hemma.
Kan jag göra det medans jag tvättar :)))

// Laila

hos mamma och pappa ,men denna dag var det fint väder ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...