fredag 26 juli 2013

En mycket varm dag...

I dag har det varit över 33 grader varmt ute.Så naturligtvis ville barnen åka och bada,vi ringde till svärmor men dom var inte hemma.Då ringde vi moster Tina,hon var inte heller hemma men vi fick åka och bada om vi ville :))) Så härligt barnen badade och hade det så roligt,medans jag solade lite.
Men man orkar ju inte vara så länge i solen,skönt att få svalka av sig.
Efter badet så åkte vi och tog en glass och sen ville Simon leka lite.Vi åkte till Vallbys lekplats
och denna gången hade jag kameran med mig :) Så nu har jag tagit massor med kort
Nu är det faktiskt skönt att sitta inne,det är så otroligt kvavt och fuktigt ute.
Man ska väl inte klaga när värmen kommer,men det är ju så varmt :)))

// Laila 

 bad hos moster

 lite glass på Mac-Donalds
 på Vallby har dom gjort en så otroligt vacker trädgård
 det luktar så otroligt gott,man får alla sinnena där

 har man vägarna för bi så måste man åka in och uppleva denna vackra trädgård
 lekparken så stor och fin
 klätterställningen är så stor :)
ibland så händer det att man fångar dom bägge på kort :)

2 kommentarer:

  1. Så fina bilder! Vilken härlig dag!! Ps ring mig nästa gång, jag var oxå själv med barnen ;~}}}. Kramisar <3 Madeleine

    SvaraRadera
  2. Å ja det ska jag göra kram <3

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...