måndag 17 juni 2013

Måndag och en vecka kvar...

Ja då jobbar jag 4 dagar sedan är det midsommar. Ja det är helt slugt att det är det på fredag.Fick ett mess i morse om jag skulle komma och jobba i dag.Fast jag ringde i går så kommer aldrig information fram :/ Kevin sov så otroligt dåligt i natt.Fick sitta inne hos han till kl 1.15 i natt,han var så nervös för fotbolls skolan :)  Min lilla tuffla han tror inte att han är tillräckligt bra.Men det hade gott så bra i dag så,han var så nöjd :)
Simon är ledig i morgon med Mange,han jobbar kväll och börjar inte förrän kl 17.Och det tyckte Simon var jätte toppen.Hade tvätt stugan på en gång när jag kom hem,blir så stressigt när jag gör så.Men skönt när det klart.Vart är den riktiga sommar värmen hörni,den strålar med sina från varo.

Jag måste köpa nya skor,mina foppa tofflor gör att jag får ont i högra hällen.De värker så otroligt mycket ;(
Fick ju inte någon bra lön denna månad,var ju sjukskriven ett tag för nacken och axeln i april.
Väntar på att jag ska få det sista från IF skadeförsäkring,skulle vara helt underbart om det kom nu i sommar i stället för i höst.

// Laila

Kevin,Mange & Simon som badar hos svärmor 
Det var för kallt för mig brrrr...

2 kommentarer:

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...