tisdag 18 juni 2013

Känns lite tugnt nu...




Har inte semester förrän vecka 31 långt bort :/ Men jag har bra schema så det ska nog gå en då.Mange stakarna har bara 1 vecka i slutet av Augusti när vi åker till Turkiet.Så jag undrar vad jag och barnen ska hitta på i 2 veckor när jag har semester.Hade ju varit kanon om jag hade fått mina sista pengar i från IF,då hade vi behövt tänka på pengar i alla fall :) Ja ja det visar sig.Usch är så där trött igen,känns som hela huvudet är tomt ;( gillar det inte alls.
Mange och jag behöver verkligen en ny säng och det ska vi köpa när pengarna kommer.Och en ny soffa har jag bestämt.Sen ska det sparas lite också,sen ska barnen få en liten slant i på sina spar konton också.Ha ha ha låter som jag ska få en massa miljoner.Men nej då,när man inte har så mycket att röra sig med så är några extra tusen lappar mycket.Är så trött på att ha en sådan sträng ekonomi man kan inte just göra så mycket.Det går till räkningar och mat sen är det slut,ja vilket liv man lever.Jobbar sover äter betalar tycker jag inte gör något annat :) Nehe ha det så gott alla...

// Laila

2 kommentarer:

  1. Massor med kramar till dig du finaste bästa vännen <3 <3 <3
    /// Madeleine

    SvaraRadera
  2. Å tack det samma min vän,massor med kramar tillbaka <3<3<3 /Laila

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...