torsdag 7 augusti 2014

Vardagen börjar närma sig...

På måndag börjar Simon på stora fritids
 som han säger för dom stora barnen
Han behöver verkligen börja nu,han är så uttråkad.
Han har varit hemma hela sommar lovet.
Då jag är hemma och sjukskriven för utbrändhet.
Även fast vi badat nästan hela sommaren,
så hinner man aldrig med i hanns tempo.
Nu springer han skytteltrafik till balkongen, 
då helikoptrarna och flygplanen som sprutar vatten på den 
stora skogsbranden som härjar här i Västmanland.
Vi bor i Västerås och dom åker väldigt lågt just där vi bor.

Men  denna sommaren har jag inte rivit av mig min peruk i alla fall. 
Vilken skillnad det har varit nu när han äter sin medicin 
Jag bävade för att ha honom hemma,
men vi har haft det så mysigt.
Målat i målarböcker tillsammans och badat 
haft en en helt underbar sommar.
Men nu behöver han träffa lite barn :)

I morgon ska det bli lite bättre väder igen.
Så det blir väl till att åka och bada lite då.

// Laila




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...