onsdag 9 juli 2014

Solen är så varm...

Och solen gör ju att man blir så trött.
Så jag blir en nu tröttare nu :(
Jag har tänkt mycket på vad min syster Tina sa,
till mig förra veckan.Att jag måste börja att 
tänka på mig.

Jag är världens sämsta att tänka på mig.
Jag skulle nog rädda livet på en myrra
en att tänka på mig i 1:a hand.
Och det är ju förskräckligt att jag inte
tycker att jag är värd mer en så.

Att jag inte bryr mig om
att lyssna till min inre röst.
vad är det för fel på mig,varför har
jag så svårt att ta hand om MIG.
Jag är världens bästa på att ta hand om alla
andra,en mig själv.

Om sanningen ska fram så orkar
jag inte lägga energi på mig själv.
Min insida är för mörk nu,jag får vara
glad om jag tar mig igenom dagen.
Jag får hålla mig hårt tillbaka
att inte gå och lägga mig.

Jag vill bara sov bort dagarna.
Och jag kan inte förstå att jag känner så
här.Jag har alltid älska livet för ut,
men nu bryr jag mig inte.

Jag önskar så att dom på EMP
kan hjälpa mig att må bättre.
Att inte behöva vara så här trött och mörk
inom bords.

// Laila


2 kommentarer:

  1. Ja du min fina vän......tyvärr (??!!) så har du rätt. DU MÅSTE börja ta emot hjälp och BE om hjälp, du klarar inte allt själv längre...just nu behöver du det. Tänker så ofta på dig <3 <3 <3 hoppas du börjar prioritera rätt snart så livsglada Laila kommer tillbaka igen...... Maaaassssssor med kramar min käraste vän. Jag finns här alltid, det vet du <3 <3 <3 madeleine

    SvaraRadera
  2. Det vet jag jag måste bara komma ditt,just nu känns det bara så tungt.Men jag hoppas och jag önskar att jag snart är mig själv igen Kram min vän <3 <3 <3

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...