onsdag 2 juli 2014

Off...

Gud vad jag känner mig off nu för tiden.
Jag vill ju inte göra något :(
Så just nu är jag så glad att det bara regnar
och är tråkigt väder.
Men solen ska komma nu till helgen.

Så då får jag bita i det sura äpplet.
Och hitta på något med barnen.
Vi har inga pengar heller så det får
bli något som inte kostar.

Blir det bättre väder så kan man 
ju åka och bada.
Nu har vi ju tur att svärmor har en stor pol.
I bland åker vi till plaskdammen, vid
Bjurhovda också.Simon tycker det är 
mysigt att bada där.

Skulle behöva sätta mig bakom sy maskinen
också.Har lite saker som ska sys till Julia,
hon fyller år den 10:e Juli.

Aja den här sommaren blir väl som den blir!!

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...