måndag 14 juli 2014

I stället för att gå fram...

Just nu går jag bakåt i min hälsa.
Vilket är jätte tråkigt för mig,men just 
nu är det inte så lätt.Simon somnar inte
fören kl 02 på natten.Han kan inte koppla av
och somna.Fast vi har provat med allt :(
Kan ju säga att detta inte är bra för mig.
Och jag känner att jag går bakåt 
i min hälsa.

Och det är ju just mamma som ska lägga han.
I vanliga fall går det bra med Mange.
Men Simon vet att pappa inte har det
tålamodet.SÅ då får jag ta det.
Just nu orkar jag inte med något.
Och barnen bara bråkar och stökar.

Och jag vill bara köra huvudet i vägen.
Det finns inte en tillstymmelse med
energi i min kropp.
Och jag har inte det minsta någe
tålamod.
Jag blir det inte bättre snart,
får vi ringa BUP och be om insomningstablett.
Eller något annat.

SÅ här kan vi ju inte ha det.
Han har väll hållit på nu i en
månad.
Och man är ju inte direkt
pedagogisk mitt i natten :(
Alltså det kan komma ut, det
värsta tänk bara ord ur min mun :(

Hur dum är inte jag,jag är inte så
här.Men den här gojan gör det inte 
lätt för mig.

// Laila

 mammas älskade Simon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...