måndag 21 juli 2014

Äntligen semester...

Äntligen har mannen semester.
Och jag är ju fortfarande sjukskriven.
Men nu kan man ju hitta på
på ett helt annat sätt.
Kevin åker till Rättvik på onsdag :)
Med mormor och morfar.

Vi skulle ju också åka upp men,
min ärade fader missade det.
Så nu finns det ingen plats kvar :(
Men vi tar med Simon på en båt resa.
Och sen åker vi upp en dag över crusingen.

Sen ska det ju vara fint väder.
Så det blir ju bad också.
I morgon blir vi vove vakt igen.
Lilla Bobo kommer då.
Så då åker vi och badar hos moster Tina.

I dag var vi och badade på nya
lögarängs badet.
Så fint där sen dom gjorde om.

// Laila



1 kommentar:

  1. oh va avis jag blir!! Vill också bada!! Men snart så har jag semester och då jäklar :P

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...