torsdag 12 juni 2014

Simons skolavslutning...

I dag var det då dax för Simon.
Och den började kl 17,men inte var vi där då.
Vi kom typ 20 min senare,för Kevin lämnade kvar
sin Iphone ut på gräsmattan :(
Och sen kom det ju ett skyfall med både hagel och allt.
Han log och sov i godan ro och kom på den
efter 1 timme i regnet.

Men den var ju borta när han kom ut.
Aga säger jag bara,detta är andra gången han 
tappat bort den.
Ringde på den men ingen svarade.
Provade igen när vi kom hem jag och Simon.
Då kom jag fram,det var en som klipper grässmattan 
som hittat den :) Och vi får tillbaka den i morgon.
Halleluja säger jag bara.

Simon på väg till avslutningen.

Men vi kom i alla fall fram till slut efter stopp
på vägen.
Så vi han sjunga och han fick en sommar present :)
Ja det blir ju inte alltid som man tänkt sig.

i skolan och äter glass med jordgubbar :)

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...