tisdag 3 juni 2014

Regnig dag...

I dag var det den stora dagen,för Simon :)
Han var förväntas full,men samtidigt lite rädd.
Vi kom ditt och allt var frid och fröjd.
Tills en liten kille började att gallskrika.Jag
menar verkligen det.Han var så förtvivlad och ont
gjorde det också på han.
Så Simon ville gå hem,han vart rädd.
Så en undersköterska förklarade för honom
varför den lilla killen hade så ont.

Efter dom tagit bort gipset,så skulle dom dra bort
stiften.Och jag såg hur ont det gjorde för Simon :(
Jag satt och smekte hanns kind hela tiden.Han ville 
titta men jag sa bara nej.
Sen var det klart äntligen :)

Nu har han ett häfte över och bandage.
Men han får inte leka som vanlig en nu.
Han måste ta det lugnt hela sommaren :(
Ramlar han och tar i mot sig på fel sätt,
så kan det gå av igen.
Benet är läkt,men det har inte hårdnat en nu.

Så det här ska ju bli kul och håla Simon lugn,
hela sommaren.

På glatt humör trots allt :)

I dag hade BK 30 match mot Skiljebo.
Och dom lede länge med 3-1,men sen vet 
jag inte vad som hände.
Kevin gjorde 1 assist :) Så det var han så glad för.
Det slutade 3-3,så Bk gick i väg med 1 poäng i alla fall :)
Och det regnade hela matchen och kalt var det.
Så jag hoppade omkring på gräset med 
ett jätte stort paraply.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...