torsdag 19 juni 2014

i går onsdag...

Åkte jag och Simon till mormor och morfar.
Kusinerna Julia och Markus var där.
Sen hade vi varit hemma i 2 dagar och inte gjort
något.Jag är inne i en sådan trött period igen,
känner mig så trött och orkeslös :(

Men solen sken och jag kände att det var dax
att ta sig ut.Mamma och pappa höll på med uppfarten.
Den har alltid varit så tvär,
så nu innan har blir allt för gammal så ville han fixa till det.



 Barnen ville så klart vara med och påta i jorden :)
Medans jag tog åt mig solens strålar.
Kevin har varit på fotbolls skola hela veckan.
Så han var på ringvallen.
Har stått där i kiosken nu på kvällen.
Och inte var det någe folk som kom heller.
Fattar inte varför dom ska ha öppet
dagen före midsommar.
Han som kom efter mig stängde igen.



Tur att Simon och jag är synkade just nu.
Han ville inte heller göra så mycket,
bara vara hemma och ta det lugnt :)

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...