tisdag 20 maj 2014

Snart så...

Snart ska jag till EMP på torsdag,
har jag min 1:a tid.Är så förväntansfull på att
det kommer att bli bra nu.Eller jag hoppas att det kommer
att bli bra.Dom flesta som varit där har fått bra resultat.

I morgon ska jag träffa fina Ulle,vi ska ta en fika och prata
lite skit :) Så skönt att få komma ut och bara vara jag.

I morgon ska Simon till fritids för 1:a gången,
sen han gjorde illa sig i handlederna.
Hoppas det går bra,så ingen får för sig något dumt bara.
I och för sig så hinner dom väl kanske inte med det.
han blir ju bara där i ca 1½ timme.

Simon hittar hjärtan över allt,mitt hjärte barn :)

I morgon ska Kevins pappa köra honom till matchen 
i Tillberga.Tycker det blir lite sent för Simon,
matchen slutar vid 19.30.

// Laila


ute på promenad med Simon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...