torsdag 8 maj 2014

På gott mod...

Simon har sakta med säkert, 
börja använda sin händer.
Han har varit så duktig,så här 3 dagar efter
bara.Men i natt sov han lite oroligt,
men jag böjde lite fram och tillbaka på armen.
Och masserade fingrarna så somnade han om igen.
Han måste ligga med händerna i hög lägge,
så det blir väl lite jobbigt och tröttsam kan jag tänka mig.
Men tänk vad dom anpassar sig så snabbt,
han har redan hittat olika sätt som han kan göra för 
kunna få tag på saker :)

Så många som varit och hälsat på honom.
Och han är så glad när någon,
kommer bara för honom.
Kevin har varit lite tillbaka,sedan det hände.
Så i går frågade jag honom om han undrade
över något.Han ville vet om Simon kunnde använda
sin händer sen.Jag det hoppas jag att han ska kunna göra,
om allt har gott bra.Men man vet aldrig sa jag.

Vill inte ljuga och försköna heller!
Jag ser att han lider för sin lille bror,
som kommer med bägge händerna gipsade.
Mammas stora kille,som alltid tänker på andra.

// Laila


på morgonen innan vi fick åka hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...