lördag 24 maj 2014

En härlig lördag...

I dag har solen varit så varm,tycker inte om
när det blir en sådan tropiskt hetta.
Vilja ha det så kan jag åka utomlands :)
Men men med sol eller inte, så var det ju lilla
marknaden på roklunda.Och den gick vi ju så
klart på.Men vi gick i morse när dom öppnade,
det var så skönt inte så mycket folk och inte varmt.
Barnen åkte karusell och köpte lite saker och godis.
Jag och Mange fick våran langos,
så vi är mer en nöjda :)


Nu på kvällen gick vi på en liten promenad.
Så svalt och skönt ute nu.
Fick med mig en liten bukett av liljekonvaljer.
Och så tittade vi på Simons myr bo,ett träd
som det bara kryllade myror på :/ 


Väl inne så tog jag mig en kall Corona.
Har inte druckit en sådan på länge,så jag 
kan ju bara säga att den är snart slut.

 kvälls promenad :)

// Laila

1 kommentar:

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...