måndag 12 maj 2014

Aj så ont...

I går natt vid kl 3 på morgonen,
vaknade jag av att jag hade så ont i armen.
Jag hade så ont så jag ville kräkas :(
Så hela dagen i går kunde jag inte använda den.
I dag har det varit lite bättre.
Men jag har fortfarande ont.

I dag var jag och Simon till Åsby med
mormor.Det är så så himla små mysigt där.
Med vatten och så,lite mystiskt så där.
Vi tog en fika och mamma köpte 2 st enbuskar.

I morgon ska vi tillbaka till Ortopeden, för att
kolla Simon handleder.
Hoppas att allt kommer att se bra ut.
Men nehe detta går inte alls,min arm :(

// Laila

 Simon kastar i en krona i lycko brunnen
 ett litet vattenfall :)
 det är ju bara så mysigt med allt vatten som dom har på Åsby

2 kommentarer:

  1. Krya på dig. Hoppas smärtan gick över.

    SvaraRadera
  2. Jag hade legat på ett konstigt sätt,men efter någon dag så var det bra igen :)

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...