söndag 4 maj 2014

1:a serie matchen för BK 30...

Och det började med förlust till BK med 0-2
till Franke.Men men bara ta nya tag Bk till nästa helg,
då blir det Sala.He he he Kevin tyckte inte att
jag skulle ropa något då :) Mamma
det är skämmigt.Men det bjuder jag på,
dom behöver en massa beröm.För dom är
så osäkra som lag.Så då kanske det hjälper att 
höra någon ropa Heja Bk :)
Eller jag hoppas det i alla fall.


ett gammalt kort mot Franke :)

Simon tycker det är kul att springa omkring,
på ringvallen.Han har några st som är där
varje gång som vi varit där.
Kevins klass kompis lilla syster är 1 år yngre
och dom leker så bra tillsammans.

Jag mitt gamla pucko,tappade min telefon.
Med körkort och bankkort i :(
Men som tur är finns det ärliga
och fina människor.Så jag fick tillbaka den :)

På tisdag är det äntligen föräldrar kurs på BUP.
Jag har så höga förväntningar så jag hoppas att det 
är bra nu.Så hela Maj varje tisdag ska vi vara där.
Och vi ska prova och se hur det går,
för Simon och vara på fritids så länge som till
strax efter kl 17.
Hoppas att det går bra,för annars vet jag
inte hur vi ska göra.
Aja vi får väl se hur det går :)

// Laila


 skepp och hoj med Simon när vi hade en lek dag han och jag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...