tisdag 29 april 2014

Man blir så glad i hjärtat...

Jag får alltid höra att Kevin är så snäll och hövlig.
Han tackar och hälsar på alla han känner :)
Kevin blir ofta vald till snällaste kompisen.
Och det gör mig glad, att han fått med sig
det.Att han lyssnat och har med sig det hela tiden.
Man får ju bara hoppas att man lärt sina barn,
att uppföra sig när man inte ser dom.
Så jag är glad att mina barn, har fått
lära sig vett och etikett.
Även Simon har jag fått höra,
att han är så snäll och go.
Han är så duktig på att säga tack,
om han har fått något.
Frågar om det är okej att gå i från :)
Med tanke på hans problematik.
Det gör mig så glad, att jag en då lyckats
nå honom.Värmer i mitt mamma hjärta

// Laila



2 kommentarer:

  1. ja jag försöker tänka att jag kan äta lite mer nu när jag är gravid, men samtidigt så sitter det ett litet monster där som säger "vafasen håller du på med". Ingenting jag kan rå för :/


    artighet är inget man föds med utan de blir man uppfostrad till att ha ;) så att de är så duktiga som de är har mycket att göra med dig och mange :D <3

    SvaraRadera
  2. Jag förstår det,men det kommer nog.När magen börjar komma mycket mera :) Tack jag man försöker så gott det går <3

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...