tisdag 15 april 2014

Cykla i solen...

I dag ville Simon ut och cykla lite.
Så vi gick ut,men när jag skulle ta min
cykel så,vart jag lite arg.Min äldsta son har 
lånat den sedan jag vart sjukskriven.Så det 
är ett tag nu.Jahaja jag hade inga pedaler på 
någon sida.Så nu känns det som jag har pinnar
under mina fötter :) Men ja vi kom ju i väg en stund
i alla fall.Vi cyklade till lite olika lekplatser runt
omkring.Det finns en del fina här omkring,men sen
åkte vi och handla lite.Simon ville ha en glas så klart
och det fick han ju så klart.Kevin kommer också och
hämtar lite pengar snart han ville också ha en glas.
Det är ju så härligt soligt ute i dag,en sådan där
härliga vår dag.

// Laila

 vi hittade en liten pol
 en klätterställning
 och en stor ställning
och sist men inte minst en båt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...