söndag 9 mars 2014

Suck,suck och åter suck...

Man kan stånga sig blodig,men jag blir bara så jävla ARG.
Och jag vet att att min son inte kan ro för det.
Men det hjälper inte tyvärr i bland ;(
Jag har inte det tåla modet,som jag hade för ut.
Inte nu när jag är så utmattade i kroppen.Det bara går inte,
jag vill bara skrika rakt ut.Slå mitt huvud i en vägg,
så jag slipper känna som jag gör.
Å älskade barn,vad ska vi göra med dig.
Nu förstår jag vad alla menar med att du får hjälpa dig själv.
Man ska inte tro att du får någon som helst hjälp,från
BUP.När du väll är ut red,så får du ta reda på allt själv.
Ja ha nu då,jag vet inte vad jag ska läsa.Vad ska jag ta 
reda på,nej som förälder får man lite på sin intuition.
Och hoppas att man får till det i slut ändan. 
Herre gud vad det är skönt att bara få sätta ord
på det man känner :)

// Laila

 Så här har det sett ut på vardagsrums golvet,när pappa och son leker lego.
 Vart så bra med den nya vägg ljus staken.
Så här ser Simons pannkakor ut,dom ser ut som bakelser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...