tisdag 25 mars 2014

Våffel dagen...

Så där ja,då har Simon och jag ätit lite våfflor. 
Kevin Ska äta våfflor hos Lukas, sen ska dom på hockey
Mange får några när han kommer hem.
I dag hade jag mötte på HRS skulle träffa
chefen.Men det gick bra fick träffa Siw,
hon är så trevlig.Hon frågade hur jag mådde,
då jag sa inte bra.Jag är som en tom
burk.Precis så är det,jag finns det är väl inte mer en så.
Hon tyckte det lät hemskt,det är det nog.
Hon ville inte lägga upp något nu för att kunna,
komma tillbaka till jobbet .Det är så rörigt
sa hon och det ska du inte komma till nu.
Du ska bara ta hand om dig och må bra först.
Sen får du komma och arbetsträna.
Ja det är nog bäst så,jag är nog inte så mycket att ränkna 
med nu.

// Laila

det saknas lite smarrigt på dom,sylt och grädde :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...