lördag 22 mars 2014

Kiosk värd...

I dag stod jag i kiosken vid BK30:s kansli.
Finns godis,dricka,kaffe,te,korv och lite fika bröd.
Så jag och Lukas mamma fick stå mellan 8.30 till 14.
Men jag kunde bara stå till 13.20,Mange skulle i väg 
och jobba :)) Det var riktigt kul att stå där.
Men jag vart mycket trött,det kom en hel del
människor.Och det gör mig mycket tröt.
Usch jag mår så dåligt över att jag missade min 
läkartid i går.Men det föl totalt ur mitt huvud i går.
Vi var ju i väg på morgonen och åt frukost med familjen
Lindström.Å vad det var trevligt
Efter det gick vi en stund på Ikea jag och Madde.
Sen for vi hem,Kevin till Lukas och vi hem.
När vi kom hem så var jag så trött så jag somnade.
Och när vi kom till Leos lekland så frågade
Madde hur det gott hos läkaren.
Ja just det,det var ju läkartid i dag :(
Ja ha vad är det för fel på mitt huvud.
Vad är det för fel på mig,varför hänger jag inte med.
// Laila
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...