torsdag 6 mars 2014

I onsdags...

I onsdag var Simon tillbaka på fritids igen.
Han var inte själv,det var 1 personal med från
hanns skola.Hon ska vara med 3 gånger sen får han gå själv.
Men hon berättade att dom ändrat lite,så Simon skulle få
en så bra tid som möjligt där.Dom hade gjort det lättare för 
Simon att förstå,när olika saker kommer att ske.
Dom hade gjort bilder och det är ju jätte bra.
Men som sagt jag sa till om att jag inte orkar med
att få en massa skit nu.Och det värkar som dom tog mig
på allvar denna gången.För det var inte bra när Simon slutade
i förskoleklassen.Men det bli bara 2-3 gånger i veckan som 
han kommer att vara där.Så länge jag är sjukskriven så blir det så
och jag tror det räcker till en början.

I dag var jag och Madde till rekryterings mässan,
här i Västerås.Men oj vad folk det var,så hur ska man kunna 
få ett jobb på det sättet.Men vi gick igenom det i alla fall
och så mycket mera en så var det inte :)
Vi åkte och tog en kaffe på Coop i stället.
Väll hemma igen så somnade jag i 1 timme,att jag inte
ska orka göra något.Jag blir så totalt slut mentalt :(
Men men jag låter mig själv att få villa nu när jag blir trött.

// Laila

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...