tisdag 4 mars 2014

Fettisdagen var ju i dag...

Så fick ni i er en semla i dag :)
Vi köpte i från ICA ettan och dom är bara så goda där.
På fm så tog jag en frukost med fina Ulrika,alltid lika
trevligt att få träffa henne.Och sen träffade
jag på min underbara vän Madde :)
Efter det så åkte jag till Jula och köpte ett
par tennisskor.Som jag har tjatat om att jag ska göra.Så
nu vart det ett par,passade på att köpa var sin T-shirt
till Kevin och Mange.Bara 49.90 massor med fina T-shirt
och annat där. Inte precis det första man tänker på,
när man ser Jula skylten.
Så i morgon ska jag ge mig ut på en promenad.
I dag var det ingen bra dag,har varit så trött i dag :/
Jag förstår inte hur länge jag ska behöva ha den här
trötthet känslan kvar.Jag som brukar vara så himla
kreativ och snabb på allt.Nu är jag min motsatt,kan jag säga.
Jag kommer inte i gång alls och när jag väll kommer i gång
då tar det så lång tid att utföra det jag ska :(
Det har varit mycket jobbigt det här för mig,
eftersom jag alltid
haft ett sådant kontroll behov.Nu orkar jag inte,jag ser att det
behövs städa.Men jag för mår mig inte att städa.
Jag är bara så apatisk och sitter mest eller sover.
Men hur länge ska jag behöva känna så här.
Ska jag aldrig åter komma till mig själv igen.

// Laila

 Den underbara goda semlan :)
Ha ha kanske inte den roligaste bilden :)
 Men ser ni där Simon tappade sin tand.
Kom det en tand under,hanns tand ser man satt på sidan
om tanden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...