måndag 31 mars 2014

En nu en dag i tomhetens tecken...

Har varit så där tom i dag,precis som jag inte finns.
Jag finns där,min kropp finns ju här.Men en då så finns jag inte.
Hur kommer det sig att jag känner så hela tiden.
Fast jag var i väg med Ulrika och tog en fika.Har städat
och gjort lite fint här hemma.Så känner jag mig tom,som
en tom burk.Jag har fått tabletter för hur jag mår,
men jag har inte tagit ut dom.Jag måste nog ta ut dom,
för så här kan jag ju inte gå runt och må hela dagarna.
Jag jobbar med människor som mår dåligt,så jag borde 
ju känna till tecknen.Men när det kommer till en själv
så ser man inte ett dugg.Jag har skrivit i bloggen i över 1 års 
tid, att jag känt mig sjukligt trött.Men inte ens då
drog jag åt mig öronen.Jag hade alla tecknen framför mig,
men jag lyssnade inte på dom.Jag har fortfarande svårt
att lyssna på mig själv.När ska jag lära mig
och förstå mina signaler.

// Laila

''Lättare sagt en gjort''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...