tisdag 18 februari 2014

Snart sportlov...

Och då ska vi åka på kryssning,med Birka :)
Ser så fram i mot denna resa,få äta god mat och trevligt
sällskap.Hela familjen behöver få komma bort tror jag.
Sen hoppas jag att vi kan ha lite kul med Familjen Lindström
också.Vore så kul att kunna få hitta på något tillsammans.
I dag hämtade jag mitt sjukintyg och vet ni vad min läkare
hade gjort helt fel.Vi kom överens om att jag skulle vara helt
sjukskriven till mitten av April.Men hon hade bara hel till mitten av Mars,
sen skulle jag jobba halv tid.Jag blir bara så ledsen när hon gör så.
Jag vet att jag kommer nog inte må så mycket bättre om 2 månader 
en vad jag gör nu.Och FK sa att det var okej så varför gör hon så.
Måste jag bara ringa och hålla på att krångla.
 
// Laila
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...