torsdag 13 februari 2014

Nu vet jag inte...

I går fick jag veta att Simon får komma tillbaka till sin 
gamla fritids.Först blev jag jätte glad,men sen fick jag lite ångest.
Det var ju inte alls bra där,med fröknarna :( Fick ju sådana 
konstiga frågor.Om varför jag inte hade mer en 2 veckors semester.
För jag hade bara 3 veckor,2 till barnen som jag tog ut
så dom fick lite semester.Och den sista veckan var ju vi till Side.
Och sen har jag någon dag kvar som jag ville spara.
Men att bli utfrågad som förälder varför min son
inte får längre ledighet en så.Var väldigt jobbigt för mig,då jag alltid
vill dom det bästa.Jag har funderat mycket på varför jag mådde
som jag gjorde i sommars.Det är tack vare skolan,för nu kom samma
hårda knut tillbaka igen :((( 
Med min utbrändhet så orkar jag inte med sådant nu.

// Laila

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...