lördag 8 februari 2014

Lördag och mello...

Ja som sagt i dag är det mello igen och jag hoppas så att det 
blir bättre i dag.Det är ju ett bra start fält i alla fall :)
Sen har jag och Simon haft en lunch date med Mange.
Han jobbar så vi åkte ner till stan,så sällan vi gör det.
Kevin åkte till sin pappa med mungipan nere vid fötterna :(
Han ville inte sova kvar hos sin pappa i dag,så vi får väll se hur det blir.
Om han kommer hem eller inte.
Simon ville se på filmen flygplan,men den fanns bara i Blue Ray.
Så vi tog den, Kevin har ju PS3.Men herre gud vad svårt det var att få
i gång den.Men jag upptäckte trycker man på x så händer 
de så mycket magiskt.
Så nu är det i ful gång filmen :)))

I går fick vi besök av tre jätte fina tjejer.
Min fina vän Madde,Sara och Sofie kom på besök.
Jag fick en så fin present,chokladen var super god.Så den 
slank ner fort den.
Tiden går ju bara så fort när vi träffas.jag hinner inte med.
Så är det dax för dom att åka hem igen ;( Hoppas vi ses snart igen
mina fina vänner.

// Laila

 filmen :)

 men var den inte fin,ska hitta en liten fin blomma att lägga i korgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...