måndag 10 februari 2014

Det gör inte saken bättre...

Var till jobbet i dag för att tala om att jag blir hemma längre :/
Då fick jag höra att min grupp maskrosen skulle upphöra nu i April.
Jag ansökte till psykiatrigruppen och nu får jag gå ut och jobba i den 
vanliga hemtjänsten.
Vilket jag inte vill,så nu blir jag stressad för det ;( Varför ska man
inte kunna få må bra.Jag förstår det är mycket korta sjukskrivnigar i
våran grupp.Men det är dom yngre som inte pallar trycket.
Men ska vi andra få ut för det då.Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Vill INTE tillbaka till vanlig hemtjänst,det har jag jobbat med.
Och det blir för tungt för mig också.
Allt ska hända när man inte mår någe bra,då ska allt komma.
När man inte orkar att ta tag i det :/

// Laila

en bild på min bil,som den såg ut när vi korkat.
På andra sidan där det står mycket folk,håller dom på att försöka få ut mig.
Det var 2 ambulanser och flera brandbilar.
Kommer inte i håg själva olyckan och det är väll tur det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...