fredag 28 februari 2014

Birka kryssningen...

Vi hade en jätte trevlig kryssning :)
Med god mat och jätte trevligt sällskap.
Rebecka var en jätte söt tjej som Simon tyckte jätte
mycket om.Hon var så lugn och harmonisk.
Och det passar ju våran Simon jätte bra och sen är hon
två år äldre också.Kevin hade också kul för en gångs skull :)
Han var avslappnad och hade det kul han med.
Men vad trött jag var på torsdagen orkade inte göra något.
Och jag är fortfarande lite där att jag inte orkar.
Och det säger ju en hel del om jag inte orkar med
en kryssning.Hur ska jag orka åter gå till att jobba
med ett fruktansvärt stressigt jobb ;(
Tur att det är en stund kvar i alla fall.

// Laila


 på väg med Birka



avslutar med en vacker skärgårds bild :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...