måndag 24 februari 2014

Äntligen har jag hittat rätt...

Nu är jag nöjd med min blogg design :)
Ha ha vad jag har bytt och letat.men nu så är jag
verkligen så nöjd.I morgon bär det av på kryssning Yey.
Men i dag ska vi tar en tur till mormor och morfar.
Måste tvätta barnens jackor dom ser förskräckliga ut.
Leriga och fina,det är vädret som gör det.
Kevin hade åkt fyrhjuling i går när han var hos sin pappa.
Och vi ska inte prata om hur den såg ut :/
Men tur att det finns tvättmaskiner.

// Laila

2 kommentarer:

  1. Jättefint Laila!!!!
    Hoppas ni får en fantastisk resa min vän!!!! Ska bli jättekul att ses :-)))). Blir det på fredag eller? Massor med kramar från oss <3 <3< 3 <3

    SvaraRadera
  2. Ja om ni kan så,ska besikta bilen på torsdag :) Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...