tisdag 14 januari 2014

Jaha nu då...

Simon hemma med feber och det har varit rätt lugnt i dag.Han har varit väldigt lugn,villat.
Tills han kom på att han kunde ta Alvedon :)) Ger honom inte det för en han har mycket hög feber.
Vill att han ska kunna få villa och det kan han då,men får han Alvedon då blir han ju bättre.
Och villan försvinner :/ Och han blir som sitt vanliga jag.Sen kommer Kevin hem och då blir det fart i stugan.
Ohej och hå säger jag,idag vart jag så arg så jag trodde jag skulle explodera.Att man inte kan få en enda lugn stund när bägge är hemma. Men nu har Kevin gott in till sitt rum och tjurar,han vill gå på VIK.
Men jag har inte till det,bara till mat och det som är viktigt.Januari är en hemsk månad då både jul och nyår,
och det slukar ju massor med pengar.

Men sen är jag bara irriterad på en del saker :( 
En massa jävla skit som kommer upp som man inte vet hur man ska känna och tycka.
Men ja det är väl som det är,det bästa är att inte lägga ner någon energi på det hela.
Jag måste lägga energin på mig själv och kunna må bra igen.Eller må bra eller jo eller jag vet inte,
det är så rörigt i huvudet.Jag har så svårt att sortera och hålla i ser på vad som är vad just nu.
Den här tröttheten sitter ju fortfarande kvar och jag har svårt att hålla i ser saker och ting.
Tröttheten det är den som styr mitt liv nu,jag vet aldrig från dag till dag hur jag ska må.
Visa dagar är jag riktigt pigg och då känner man igen sig för en liten stund.Men sen dom flesta dagar
är man så otroligt trött så man bara vill gå och gräva ner sig.Dessa dagar då energin finns lite,
det är dom som får mig att ta tag i saker så som städningen.Har man en liten kille som är överallt och överallt  blir det väldigt damigt och stökigt här hemma.Men ja ja jag tar en dag i taget så får vi
se vart jag kommer någonstans.

// Laila

snön är fortfarande kvar,till Simons stora för tjusning.
Men han gillar ju inte att han har feber och inte kan få gå ut :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...