lördag 11 januari 2014

Jag ser det snöar...

I dag har det snöat på ordentligt :)) Det är ju faktiskt riktigt mysigt med snö.Fast jag ät inte så förtjust i
att köra långt när det är vinterlag.Men fick köra Kevin till sin pappa i dag,kör heller när det är ljust en mörkt.
När jag och Simon kom hem så gick vi ut,han ville leka i snön.Men jag köpte ett par snowjogging,men 
dom var lite små.Men jag hoppades att dom skulle gå ut sig,men inte då.Så ta fick ta mina stövletter,vist dom är varmfodrade men inte för att leka i snön med.Men jag härdade ut i 1 timme,sen kände jag inte mina fötter.
Så då gick jag in,men Simon var kvar ute och lekte med gran killen.Men så röda kinder han hade när han kom in sen.Men då satt vi oss under en filt och satt på en film :))) Jag tog mig en kopp kaffe.
Fick lite städat i dag vilket behövdes så mycket.Kevin hjälpte mig,han var så duktig.
Och det sa jag många gånger till honom och när vi var klara så fick han en stor kram och en puss på
kinden :))) 

// Laila

kör med traktorer 
fina banan 
snö :)
fina Simon ängeln

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...