lördag 25 januari 2014

I går fredag...

I går var ju Simon på BUP och det gick jätte bra.Så nu är det bara måndag och
tisdag kvar sen ska vi vara klara.
Och på em var vi till Irsta,jag och Simon.Sofie och Simon åkte skridskor
och pulka.Men sen vart det lite små kallt,så jag och Madde gick in.
Och drack en väldig god te och en smarrig morotskaka :))
Jag är så glad att Simon har Sofie,dom leker så himla fint tillsammans.
Det har dom alltid gjort.
I dag ska vi på 19 års kalas,Mange fyllde ju år i veckan.
Så vi ska åka ditt och gratta han :)))
Och i morgon blir det storstädning här hemma och då ska alla 
få hjälpa till.Och då menar jag alla.inte bara Laila.
Ha en jätte fin helg.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...