torsdag 30 januari 2014

I bland känns det...

Jag försöker verkligen inte att vara svartsjuk på andra.
Men i bland kan man inte rå för det,som nu är jag så himla besviken.
På min förra chef,han har get en tant ett vik och det enda hon kan göra
är att använda sin mun till att prata med.
Hon gör inte det hon ska,jag blir bara så förundrad.
Om han verkligen avskydde mig så mycket,
eller vad han så rädd att jag skulle få all personal i mot honom.
Inte ens jag har ett sådan ge hör hos människor.
Vist det det skulle väl vara kanon men NEJ.
Aja det är som det är,blir bara så besviken för jag trivdes så himla bra där.
Man kan inte få alla att gilla en,men jag är så tacksam för dom som gör det.
Nej om man skulle åka och handla lite :)
Vi kanske ska ha något att äta här hemma.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...