fredag 17 januari 2014

Fredag och helg...

Klarade veckan med Simon hemma :))) Han varit rätt okej faktiskt.Men detta gör ju mig
otroligt trött, eftersom jag inte kan villa under dagen.Att man ska behöva tänka
på den här sömnen hela tiden.
Men det är väl något jag kommer få vänja mig med.Vad jag har förstått så kommer det vara kvar en lång tid,
beroende hur långt det har gott.Och jag är rädd att jag lätt det gå för långt.Nu i slutet av
Januari,ska jag träffa FK och min chef och HRS.Får se hur det går,jag hoppas att det går bra.
För jag orkar inte bet någe krångel i från någon.Vet ju att vi är kort om folk på jobbet,
men jag är inte på G alls att åter gå till jobbet en nu.Men men denna gång ska jag stå på mig och 
tänka på mig för en gångs skull.Skönt med lite helg och Mange är ledig :))
Alla får ha en jätte trevlig helg

// Laila

Simon åter livar Isbjörnen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...