söndag 15 december 2013

Surhetens tecken...

Och så fortsatte det i dag med,karlen  måste ha någon from
 av manligt mens hormon :)))
Alltså allvarligt han har  inte varit roliga att ha att göra med :(
Så tråkigt när vi inte har så mycket tid tillsammans.
Ja ja alla har våra våra dåliga dagar,har i alla fått lite sytt i dag.Jossans och Simons
jul klapp slash inflyttnings present.Dom får den nu i stället :) Sen har jag tvättat som vanligt :)))
 Det känns som jag inte gör annat.
Annars så har dagen vart rätt lugn,jag blir ju så trött när jag måste göra allt.
Så det hat blivit några sov stunder. Men det blir bara i en 5-7 min men det hjälper mig att håla på.
Annars så blir ju så otroligt trött.
I morgon ska jag åka och möta upp mamma,hon ville jul handla lite mera.
Så jag följer med som lite sällskap.
Glömde ju att jag gjorde saffrans kaka i dag och den var ju bara så god.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...