måndag 30 december 2013

Sökt nytt jobb ...

Har suttit och sökt lite nya jobb,jag trivs bra på mitt jobb. Men arbetstiderna passar inte in på mig och min man.Jag blir så frustrerad när vi inte får göra våra egna scheman,just nu är det våran chef som gör dom.
Och hon kan aldrig lyssna på vad man säger,hon sätter upp tider då jag inte kan jobba.
Eftersom det bara är 4 st på min mans jobb så är det väldigt svårt för honom att bytta.
Så nu får vi hålla tummarna att det ger lite resultat :))) I dag tog vi en rejäl sovmorgon.Simon väckte jag
vid 10.30 och Kevin kom precis efter.Får hoppas att Simon somnar i rätt skaplig tid en då.
Men han behövde sova,han har varit vaken länge och inte sovit efter det :/ Så han behövde det.
I dag blir det rätt lugnt tror jag,bara jag och Simon hemma.Men något ska vi väll göra :))

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...