onsdag 18 december 2013

Redan mitt i veckan...

Veckorna bara springer i väg och på det här viset så kommer ju jag att åldras jätte fort :)))
Det här året har bara svischat för bi,vet inte vart det tog vägen.
Och om någon vecka börjar ett nytt år igen.Jag blir 
alldeles råd frågande.
Men men ett nytt år,nya utmaningar.Och jag hoppas att jag får må
så mycket bättre då.
I morgon har Simon sin jul avslutning,men sin skola.
Dom bjuder på skinksmörgås och tomte gröt :))
Det ska bli trevligt och få se lite mera föräldrar.
Och sen har Simon jul ledigt i 2 veckor.
Kevin har sin avslutning på fredag.
Sen måste jag av sluta mina jul klappar också.
Måste sätta in pengar till Krille så han kan betala 
Kevin stunt scooter från England.
Dom är mycket billigare där,en va dom är här hemma.
Här kostar dom ca 2000 kr och där ca 1000.
Och då är det med frakt kostnad :))
I dag har jag varit så där trött igen,jag blir så totalt slut i hela kroppen.
När jag gör något,som att åka i väg eller städa.tvätta.
Ja vad som helst,däckar mig totalt :(
Ska åka i morgon och lämna lite mera blod,
på vårdcentralen.
Det har blivit en hel del nu,men bara dom hittar
vad som är fel.Så får dom mer en gärna ta mitt blod.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...