onsdag 25 december 2013

Julafton...

I går hade vi en jätte trevlig dag,med massor med god mat och gott fika :)))
Och massor med jul klappar till barnen.Och i dag ska vi åka till svärmor och Bob för lite jul mat
och barnen får nog någon jul klapp med.Kevins ska till sin farmor i morgon,hon fyller.
Och jag och Simon ska också på kalas,han ska till sin klasskompis i morgon.


// Laila


 Så här såg granen ut innan barnen gav sig på den
 å äntligen fick jag en ny scooter
 Kevin kom ju hem lite senare,så nu håller han på öppnar sin körd
 Nu har vi kommit till min syster
 Bobbo var en liten söt jultomte :)))
 Nu håller Kevin på att dela ut julklapparna till alla
 lite prat innan maten
Och här är fika bordet,det mesta hade jag gjort :)

Ha en god fortsättning på julen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...