måndag 23 december 2013

Jaha då var det bara 1 dag kvar då,sen är det julafton Men jag tror jag kommer att få, en otroligt tjatig liten son här hemma i dag Så vi får väl försöka hitta på något i dag, så väntan inte blir så lång.
Just nu tvättar jag,sen ska jag köra Kevin till sin pappa.Men han kommer hem igen i morgon vid kl 13 :))
I år är det min jul.I morgon ska vi åka till min syster Tina,i år firar vi jul hos henne.
Och på juldagen åker vi till svärmor,vi tar vart annat år.Det året som Kevin är hemma på,firar vi julen med med min familj.Och året efter firar vi med Manges familj på julen.
Skönt att inte behöva på att åka omkring på julen.Att få vara på en plats hela tiden.
Hur firar ni jul där hemma,åker ni omkring eller stannar ni kvar på samma plats??!
I dag ska jag göra klart det sista inför i morgon,men det är inte så mycket att göra.
Så det blir en lugn dag en då,ska bara tvätta klart sen gör jag allt kväll sen.


//Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...