fredag 13 december 2013

Lucia och lussebulle...

I dag var jag och Simon och hämtade min gamla tonårs möbler från mamma.IKEA järn möbler från 80 -talet och dom är fortfarande moderna.Helt otroligt har även ett bord med,men nu vart det bara fåtöljerna.
Vi fick gott fika hos mamma,hon hade gjort lussebullar :) Tänk att det är så mycket godare när man får
baka dom själv.I morgon kommer Anton och Ulrika,Anton kommer för att leka med Simon och Ulle kommer för att leka med mig.Ha ha ha det lät det :))) Nej vi sitter nog bara och pratar lite skit.
Ha en fortsatt trevlig fredags kväll.

// Laila

 så här se hela soffgruppen ut
 och här är min gamla 80-tals möbler
fortfarande snygga och moderna :)lussebulle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...